اندازه

... عشق دور

یا به اندازه ی تلاشهایت آرزو کن 


یا به اندازه ی آرزوهایت تلاش کن



نظرات شما عزیزان:

سحربانو
ساعت15:07---10 دی 1393
سلام Amin
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

Amin بهم سر بزن منتظرتم


مهرنوش
ساعت12:57---17 آذر 1393
Amin اسم شماست؟

خخخخخخخ

Amin پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!
مهرنوش میخوام بیام تو وبلاگت ولی اول باید تبادل لینک کنم


مهرنوش
ساعت21:39---15 آذر 1393
Amin وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ Amin را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


نازنین
ساعت23:39---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار Amin
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com
ممنونم ازت نازنین جون
نازنین دوس دارم باهات بشتر اشناشم اما وقتی ادرس سایتت رو میزنم نمیاد این ادرس ایمیلم amin_toofan7@yahoo.com و شمارم 09368883143


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 20 اسفند 1398برچسب:,ساعت13:38توسط €ÆMÌN TőŐFǺN€ | |